نصب پکیج در آشپزخانه

نصب پکیج در آشپزخانه بسیار پرتقاضا است؛ زیرا بهترین محل برای قرارگیری این سیستم آشپزخانه است تا هم در صورت بروز مشکل زودتر افراد از آن با خبر شوند و هم اگر نیاز به تعمیر باشد، این تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن و به آسانی صورت می گیرد.

اما توجه نمایید که اگر قصد نصب پکیج در آشپزخانه را دارید، بهتر است که حتما در ابتدا با بهترین مشاوران و کارشناسان در این حوزه صحبت و مشورت کنید و سپس اقدام نمایید. مشاوران مجرب تاسیسات لوتوس همراه شما برای نصب پکیج در آشپزخانه هستند تا بتوانید با هزینه ای مناسب این اقدام را انجام دهید.

اگر قصد نصب پکیج در آشپزخانه را دارید، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاه کافی و کسب اطلاعات به روز اقدام نمایید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 اقدام نمایید.

نصب-پکیج-در-آشپزخانه

چرا پکیج در آشپزخانه نصب می شود؟

نصب پکیج در آشپزخانه امروزه جایگزین نصب موتورخانه شده است و مزایای بسیار بیشتری نیز به همراه دارد. اما اینکه چرا این پکیج در آشپزخانه نصب می شود، باید بدانید که بهترین محل برای نصب این سیستم همین فضا است تا هم این نصب با اطمینان خاطر صورت گیرد و هم اگر نیاز به تعمیر داشت، دسترسی به آن راحت باشد.

بنابراین اگر آشپزخانه شما نیز فضای کافی دارد، می توانید به سراغ نصب پکیج در آشپزخانه بروید. با نصب پکیج در آشپزخانه هم خیال‌تان از بابت گرمای آب و هم گرمایش خانه آسوده است و دیگر نیازی به هیچ گونه نگرانی از بابت گرمایش آب و خانه نباید داشته باشید.

محل نصب پکیج در آشپزخانه

برای انتخاب محل نصب پکیج در آشپزخانه باید با توجه به برخی نکات اقدام نمایید که در ادامه لیستی را مشاهده می کنید که نکات حائز اهمیت را برای این نصب نشان می دهد.

  • 15 سانتی متر، حداقل فاصله پکیج از کابینت مجاور
  • 120 سانتی متر، حداقل فاصله پکیج از کف زمین
  • 30 سانتی متر، حداقل فاصله کلاهک تعدیل پکیج تا دریچه خروجی دودکش
  • 8 متر مربع، حداقل فضای تعبیه‌ شده برای نصب پکیج
  • محل نصب پکیج باید عاری از رطوبت و تراز باشد
  • محل نصب پکیج باید به‌ دور از وسایل گرمازا باشد
  • محل نصب پکیج باید به شکلی باشد که بتوان در صورت لزوم اقدامات لازم در جهت سرویس و یا تعمیر پکیج را انجام داد

نصب پکیج فن دار در آشپزخانه

برای نصب پکیج در آشپزخانه باید به این نکته توجه نمایید که پکیج منتخب شما باید دارای فن باشد؛ زیرا نصب پکیج فن دار در آشپزخانه دارای مزایای بسیار بیشتری است.

البته توجه نمایید که یکی از موارد استفاده از پکیج فن دار در آشپزخانه زمانی است که در محل نصب دودکش مناسب وجود ندارد و یا دودکشی که موجود است، کشش خوبی نداشته باشد، در این مواقع باید حتما از پکیج فن دار در آشپزخانه استفاده شود.

هزینه نصب پکیج در آشپزخانه

یکی از مهم ترین مواردی که افراد باید به آن توجه کنند، هزینه نصب پکیج در آشپزخانه است که این هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود؛ بنابراین توصیه می کنیم که اگر می خواهید از هزینه نصب پکیج در آشپزخانه آگاه شوید، بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را برای نصب پکیج در آشپزخانه راهنمایی کنند.

چگونه در آشپزخانه پکیج نصب کنیم؟

اگر قصد نصب پکیج در آشپزخانه را دارید اما نمی دانید که چگونه و از چه طریقی باید اقدام نمایید، بهتر است که آگاه باشید تاسیسات لوتوس به واسطه تیم مجربی که در اختیار دارید و تجربه بی نظیری که در این حوزه کسب نموده است بهترین انتخاب برای دریافت خدمات نصب پکیج محسوب می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نکات نصب پکیج در آشپزخانه، بهتر است که همین حالا از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را برای این اقدام بهتر و بیشتر راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
تماس با تاسیسات لوتوس