ساخت استخر کشاورزی

ساخت استخر کشاورزی کاربری متفاوتی نسبت به ساخت استخر خانگی دارد به همین خاطر هم نیاز به وسعت بیشتری برای این طراحی و اجرا است و هم باید به زیر ساخت آن توجه بیشتری شود. کشاورزان اغلب اقدام به ساخت استخر کشاورزی می کنند؛ زیرا از طریق همین استخر می توانند به سود قابل توجهی در صنعت خود دست یابند.

اما توجه نمایید که ساخت استخر اصول و نکاتی دارد به همین خاطر باید از طریق بهترین شرکت ها و پیمانکاران چنین خدماتی را ردیافت نمود. شرکت هایی همچون لوتوس به واسطه سابقه درخشانی که در حوزه ساخت استخر دارند انتخاب بهتری برای دریافت خدمات ساخت استخر کشاورزی هستند تا بتوان به ایده آل های خود از این طراحی و اجرا دست یافت.

جهت ساخت استخر کشاورزی و آشنایی با نکات اجرایی آن بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 اقدام نمایید تا بتوانید با بهترین مشاوران و کارشناسان مشورت کنید.

ساخت-استخر-کشاورزی

ساخت استخر کشاورزی با شفته آهک

شفته آهک از مواد مختلفی از جمله آهک هیدراته، شن، ماسه و آب تشکیل شده است که حالت خمیری دارد و  برای دیواره‌ ها و کف استخر کاربرد بی نظیری دارد. زمانی که این شفته آهک خشک شود، مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت به همین خاطر امروزه از این شفته آهک ها برای دیوار و کف استخر استفاده می شود.

امروزه ساخت استخر کشاورزی با شفته آهک بسیار پرتقاضا است؛ زیرا افراد از کیفیت و مقاومت این شفته آهک ها مطلع هستند و می دانند که خیلی زود آسیب نمی بیند.

ساخت استخر کشاورزی با سنگ

ساخت استخر کشاورزی با سنگ لاشه بیشتر برای آبیاری مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و حاوی سنگ های مختلف با ابعاد گوناگون است. ساخت استخر کشاورزی با سنگ هم به صورت روکار و هم به صورت توکار قابل اجرا است که این بستگی به زیر ساخت آن دارد تا بتوان پی برد که کدام روش بهتر است.

ذکر این نکته نیز ضروری است که ساخت استخر کشاورزی با سنگ، برای استفاده شخصی نیز مناسب است و می توان از آن برای آب تنی استفاده نمود.

ساخت استخر کشاورزی کوچک

برای ساخت استخر کشاورزی حتما نیازی نیست که افراد به سراغ استخرهای بزرگی که هزینه بر هستند، بروند بلکه می توان یک استخر کاملا کاربردی اما کوچک و کم هزینه را طراحی کرد. ساخت استخر کشاورزی کوچک نیز می تواند برای افراد کارایی هایی داشته باشد.

بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که زمین یا باغی کوچک در اختیار دارید و نیاز به ساخت استخر کشاورزی کوچک دارید، می توانید همین حالا به صورت کاملا فوری از طریق بهترین شرکت ها اقدام به ساخت استخر کشاورزی کوچک نمایید.

هزینه ساخت استخر کشاورزی

هزینه ساخت استخر کشاورزی با توجه به عوامل مختلفی همچون ابعاد استخر، متریال مورد نیاز، تعداد نیروها و… تعیین می شود به همین خاطر هزینه ساخت استخر کشاورزی برای هر یک از متقاضیان متفاوت از دیگری است. اما برای اینکه بتوانید به هزینه های تقریبی دست یابید و سپس تصمیم نهایی را اتخاذ نمایید، می توانید همین حالا از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 اقدام نمایید.

خدمات ساخت استخر کشاورزی

افرادی که قصد ساخت استخر کشاورزی را دارند باید از طریق تیم حرفه ای اقدام کنند تا با رعایت اصول و نکات طراحی و اجرای این نوع استخر، متقاضیان بتوانند شاهد بهترین و کاربردی ترین استخر کشاورزی باشند.

تاسیسات لوتوس جزو بهترین شرکت هایی است که افراد می توانند از طریق آن بهترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ها دریافت نمایند. کادر مجرب و حرفه ای لوتوس به شما کمک می کنند تا بتوانید به استخر ایده آل خود در کوتاه ترین زمان ممکن دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
تماس با تاسیسات لوتوس