نصب پمپ آب بدون مخزن

نصب پمپ آب بدون مخزن با توجه به نوع پمپ و مکان قرارگیری آن انجام می شود تا فشار کم آب جبران شود. بسیاری از افرادی که نیاز به سیستم کوچکی دارند به سراغ نصب پمپ آب بدون مخزن می روند چرا که برای نصب این سیستم به واسطه اینکه مخزن ذخیره آب وجود ندارد، اصلا به فضای زیاد نیازی نیست.

بنابراین اگر قصد دارید تا اقدام به نصب پمپ آب بدون مخزن به صورت فوری و با قیمتی مناسب کنید، توصیه می کنیم که حتما از خدمات تاسیسات لوتوس بهره مند شوید؛ زیرا کلیه خدمات این شرکت با بهترین تجهیزات و توسط افراد مجرب و حرفه ای ارائه می شود به همین خاطر می توانید بهترین پمپ آب بدون مخزن را در اختیار داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به نصب پمپ آب بدون مخزن، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی با شماره های   09121497420 و 09122176734 تماس بگیرید تا کارشناسان و مشاوران حرفه ای در این حوزه شما را راهنمایی کنند.

نصب-پمپ-آب-بدون-مخزن

طریقه نصب پمپ آب بدون مخزن

پیش از هر اقدامی در ابتدا باید بهترین مکان را برای نصب پمپ آب بدون مخزن در نظر بگیرید که این مکان باید سرپوشیده و دور از نور خورشید باشد و سطح آن نیز باید کاملا صاف باشد تا این سیستم بر روی آن پیاده سازی شود.

سپس باید پمپ را در مسیر جریان لوله اصلی آب ساختمان قرار دهید. در مرحله بعدی باید لوله اصلی آب ساختمان را قطع کرده و پمپ آب را به صورت مستقیم به لوله آب اصلی کنتور اتصال دهید. حالا لوله آب هم قطر از دهانه ورودی پمپ آب را با کمک مهره از یک طرف به لوله اصلی آب و از طرف دیگر به ورودی پمپ آب خانگی وصل کنید.

در مرحله بعد اتصال ورودی و خروجی پمپ آب خانگی به سیستم لوله کشی آب ساختمان انجام می شود. حالا نوبت اتصال ست کنترل است که باید آن را بر روی خط لوله آب خروجی از پمپ وصل کنید و سپس لوله خروجی از پمپ آب خانگی را به لوله اصلی ورودی آب ساختمان متصل نمایید.

هزینه نصب پمپ آب بدون مخزن

هزینه نصب پمپ آب بدون مخزن یکی از مهم ترین مواردی است که افراد پیش از هر اقدامی باید نسبت به آن اطلاعات کافی داشته باشند و سپس با آگاهی کافی باید اقدام کنند. اما توجه نمایید که این هزینه با توجه به یک عوامل تعیین می شود بنابراین توصیه می کنیم که جهت آگاهی از هزینه نصب پمپ آب بدون مخزن از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 اقدام کنید تا کارشناسان شرکت شما را راهنمایی کنند.

لازم به ذکر است خدمات نصب پمپ در تاسیسات لوتوس توسط متخصصن این حوزه انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
تماس با تاسیسات لوتوس