آب بندی سونا

آب بندی سونا همان عایق کاری سونا است که برای کاهش اتلاف گرما از این روش استفاده می شود. در واقع کلیه افرادی که قصد طراحی و ساخت سونا در خانه خود را دارند، باید توجه نمایند که آب بندی سونا از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید حتما اقداماتی جهت آب بندی سونا انجام دهند.

البته فراموش نکنید که طراحی و ساخت سونا و حتی عایق کاری آن نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد به همین خاطر توصیه می کنیم که اگر تجربه کافی برای این اقدام را ندارید، حتما از طریق مجموعه لوتوس اقدام نمایید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به صورت فوری دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به آب بندی سونا و عایق کاری آن، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 اقدام نمایید.

آب-بندی-سونا

اهمیت آب بندی سونا

شاید از اهمیت آب بندی سونا آگاه نباشید و ندانید که این اقدام چه تاثیراتی بر روی سونا دارد؛ بنابراین ضروری است که در همین ابتدا بگوییم که تنها با آب بندی سونا اتلاف انرژی کاهش می یابد و می توانید شاهد افزایش گرمای درون سونا باشید. بنابراین اگر تا به اکنون به سراغ آب بندی سونا نرفته اید، بهتر است که در اولین فرصت اقدام نمایید.

یک سونای عایق شده با سرعت بیشتری به دمای بالا می رسد. همچنین گرما و رطوبت را داخل سونا نگه می دارند. عایق کاری سونا، به گرم شدن سریع تر سونا کمک کرده و همچنین از مصالح ساختمانی اطراف در برابر گرمای سونا محافظت می کند.

عایق دیوار سونا

عایق کاری دیوار سونا بسیار حائز اهمیت است و جزو اقداماتی است که اگر به درستی صورت گیرد، تا سال های سال می توانید از این سونا بدون هیچ گونه نگرانی استفاده نمایید. در واقع با عایق دیوار سونا دیگر اتلاف انرژی صورت نمی گیرد و گرمای داخلی سونا به خارج از این فضا راه پیدا نمی کند.

قبل از عایق کاری دیوارهای سونا، مطمئن شوید که تمام پریزهای برق با فوم اسپری آب بندی شده باشند. ابتدا همه شکاف ها در قاب پنجره و درب را با فوم اسپری ببندید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که شیشه ای که استفاده می کنید، از شیشه سکوریت شده باشد.

عایق کاری سونا خشک

عایق کاری سونا خشک از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیرا کوچک ترین خطا و اشتباه در طراحی و عایق کاری این سونا، منجر به ایجاد مشکلات بسیاری می شود به همین خاطر بهتر است که متقاضیان نسبت به عایق کاری این سونا توجه بیشتری داشته باشند تا این سونا برای‌شان بازدهی خوبی داشته باشد.

عایق کاری سونا بخار

پیشتر به عایق کاری سونا خشک اشاره نمودیم اما توجه نمایید که عایق کاری سونا بخار نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و متقاضیان باید حتما از بهترین متریال برای عایق کاری سونا بخار استفاده نمایند.

عایق کاری سونا بخار مشابه رنگ یا اسپری می باشد و می تواند کامل سطح زیر کار را پوشش دهد و بعد هم می توان یک لایه دیگر در پایان کار روی آن افزوده شود که منجر به تراکم سطحی کار شود.

هزینه آب بندی سونا

پیش از آب بندی سونا متقاضیان باید به برخی نکات توجه ویژه ای کنند که هزینه آب بندی سونا یکی از مهم ترین مواردی است که افراد باید از آن آگاه شوند و سپس اقدام نمایند.

البته توجه نمایید که هزینه آب بندی سونا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود به همین خاطر نمی توان در اینجا به اعداد و ارقام خاصی برای آب بندی سونا اشاره نمود بلکه بهتر است که از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را برای این اقدام راهنمایی کنند.

خدمات آب بندی سونا

اگر قصد آب بندی سونا در تهران را دارید و به دنبال بهترین شرکت هستید تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت نمایید، بهتر است که از طریق مجموعه لوتوس به عنوان بهترین مجموعه برای دریافت خدمات آب بندی سونا خشک و بخار، اقدام نمایید.

تیم مجرب و حرفه ای لوتوس همراه شما است تا بتوانید خدمات آب بندی سونا را به صورت فوری و با مناسب ترین قیمت ها دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی می توانید از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران راهنمای شما برای آب بندی سونا باشند.

لازم به ذکر است شرکت لوتوس در زمینه نعمیر سونا و ساخت سونا نیز خدمات ارائه می دهد که در صفحه مربوطه می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
تماس با تاسیسات لوتوس