ساخت استخر خانگی

ساخت استخر خانگی به صورت سرپوشیده و روباز بسیار پرتقاضا است؛ زیرا طراحی و ساخت استخر با هزینه ای مناسب هم امکان پذیر است. با ساخت استخر خانگی می توان یک استخر کاملا کاربردی و ارزشمند را در اختیار داشت تا هر زمان که نیاز داشتید بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اما توجه نمایید که اگر نیاز به ساخت استخر دارید، باید حتما این اقدام را به بهترین شرکت ها بسپارید. جهت ساخت استخر خانگی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها بهتر است که از طریق شرکت لوتوس اقدام نمایید؛ زیرا لوتوس به واسطه تیم مجرب و حرفه ای خود قادر است که بهترین خدمات را ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نکات ساخت استخر خانگی بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 اقدام نمایید.

ساخت-استخر-خانگی

ساخت استخر خانگی کوچک

برخی افراد فکر می کنند که حتما باید به سراغ ساخت استخر بزرگ و هزینه بر رفت اما توجه نمایید که امکان ساخت استخر خانگی کوچک با هزینه ای مناسب هم امکان پذیر است. بنابراین توصیه می کنیم که اگر محیط مورد نظر برای ساخت استخر کوچک است، از طریق بهترین پیمانکاران اقدام به ساخت استخر خانگی کوچک نمایید.

ساخت استخر خانگی کوچک همان کاربرد استخرهای دیگر را دارد بنابراین نیازی به نگرانی از این بابت نیست. امروزه با استفاده از روش های جدید می توان شاهد ساخت استخر خانگی به بهترین شیوه و روش ها بود تا سال ها بتوان از آن استفاده نمود.

ساخت استخر خانگی با بلوک

بسیاری از افراد حین تنظیم قرارداد برای ساخت استخر خانگی، به پیمانکار می گویند که حین طراحی و ساخت استخر، از بلوک استفاده شود. توجه نمایید که ساخت استخر خانگی با بلوک نیاز به صرف هزینه های بالایی ندارد و می توان با کمترین هزینه ها اقدام به ساخت استخر نمود.

ساخت استخر خانگی با بلوک به این صورت است که دیوار و کف استخر با بلوک طراحی می شود تا هم استخر نیاز به تعمیر زودهنگام نداشته باشد و هم نیازی به صرف هزینه برای خرید متریال نباشد.

نکات مهم در ساخت استخر خانگی

برای ساخت استخر خانگی خیلی به عمق زیاد نباید فکر کنید و انتظار این را داشته باشید که یک استخر با عمق بیشتر از 2 متر را در اختیار داشته باشید.

سعی کنید که برای ساخت استخر خانگی بهترین مکان را برای اجرای این پروژه در نظر بگیرید تا کاملا آفتابگیر باشد و حین استفاده افراد راحت باشند.

اگر هزینه ساخت استخر خانگی برای‌تان اهمیت دارد بهتر است که از سنگ های گران قیمت و تزیینی استفاده نکنید و به سراغ متریال ارزان تری باید بروید.

سعی کنید که کمی فضا برای حاشیه استخر بگذارید تا یک حاشیه کاملا زیبا و شیک طراحی و اجرا شود. حاشیه استخر باید به چشم بیاید و متریال آن نیز باید بگونه ای انتخاب شود که لغزنده نباشد.

هزینه ساخت استخر خانگی

هزینه ساخت استخر خانگی با توجه به ابعاد استخر، تاسیسات آن، متریال مورد نیاز، تعداد نیروها و… برآورد می شود به همین خاطر نمی توان به اعداد و ارقام خاصی اشاره نمود. جهت آگاهی از هزینه ساخت استخر خانگی بهتر است که همین حالا از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 اقدام نمایید تا بتوانید از هزینه های جدید و به روز آگاه شوید.

خدمات ساخت استخر خانگی

پیشتر به این نکته اشاره کردیم که برای ساخت استخر خانگی بهتر است که از طریق شرکت لوتوس اقدام نمایید؛ زیرا لوتوس یکی از بهترین شرکت ها برای طراحی و ساخت استخر خانگی با مناسب ترین قیمت ها و با بالاترین کیفیت است.

کادر مجرب تاسیسات لوتوس به واسطه تجربه و سابقه درخشانی که در این حوزه دارند قادر هستند که بهترین خدمات را با قیمتی مناسب ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
تماس با تاسیسات لوتوس