نصب پمپ آب با مخزن

نصب پمپ آب با مخزن امروزه با وجود ساختمان های بلند و مرتفع بیشتر تقاضا دارد؛ زیرا اغلب ساختمان ها با مشکل کاهش فشار آب مواجه هستند که با استفاده از نصب پمپ آب با مخزن می توان اقدام به رفع این مشکل نمود تا توزیع آب برای کلیه واحد های یک ساختمان به یک اندازه باشد.

توجه نمایید که نصب پمپ آب با مخزن شامل نکات بسیاری می باشد به همین خاطر ضروری است که متقاضیان برای نصب پمپ آب با مخزن از طریق بهترین شرکت ها اقدام کنند. تاسیسات لوتوس یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید از طریق آن اقدام به نصب پمپ آب با کمترین قیمت نمایید.

جهت آشنایی با نکات نصب پمپ آب با مخزن بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی بهترین اقدامات را انجام دهید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره های  09121497420 و 09122176734 اقدام کنید.

نصب-پمپ-آب-با-مخزن

روش نصب پمپ آب با مخزن

در ابتدا باید بهترین مکان را برای نصب پمپ آب با مخزن انتخاب نمایید که محل مورد نظر باید دارای سقف باشد و کف آن نیز باید کاملا صاف باشد. محلی که قرار است بر روی آن نصب صورت گیرد باید فضای کافی داشته باشد تا امکان اتصال انشعابات ورودی و خروجی را داشته باشد.

اگر پمپ آب بیشتر از نیم اسب بخار توان دارد، برای کاهش سرو صدای پمپ و همچنین برای جلوگیری از یخ زدن آب در فصول سرد، بهتر است آن را با پوششی عایق بپوشانید. توجه کنید که پوشش عایق روی قسمت موتور پمپ را نپوشاند.

سپس در مراحل بعد باید پمپ آب در فاصله کمی نسبت به مخزن آب نصب شود و فیلتر آب را در محل شیر ورودی به مخزن آب قرار دهید. توجه داشته باشید که لوله بین پمپ و مخزن آب، هم اندازه یا قطورتر از لوله ورودی پمپ باشد. نصب لرزه‌ گیر بین لوله‌های مخزن و پمپ ضروری است؛ زیرا انتقال لرزش پمپ به اتصالات خروجی، ممکن است باعث بازشدن آب بندی آن‌ها شود.

اقلام مورد نیاز برای نصب پمپ آب با مخزن

پیش از شروع برای نصب پمپ آب با مخزن باید توجه نمایید که وجود یک سری اقلام برای اجرای نصب پمپ آب با مخزن ضروری است؛ بنابراین بهتر است که ابتدا این موارد را تهیه کنید و سپس اقدامات نهایی را انجام دهید. در ادامه لیستی از مهم ترین اقلام برای نصب پمپ آب با مخزن را مشاهده می کنید.

  • پمپ آب
  • کنترل کننده فشار دیجیتال و مخزن تحت فشار به همراه فشار سنج مکانیکی
  • شیر یک طرفه
  • شیر فلکه
  • لوله و اتصالات مورد نیاز مطابق نظر کارشناس نصب
  • مخزن ذخیره آب پلی اتیلن
  • فیلتر برای پیش تصفیه آب ورودی

هزینه نصب پمپ آب با مخزن

متقاضیانی که قصد نصب پمپ را دارند باید آگاه باشند که هزینه این فرایند با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود به همین خاطر ضروری است که افراد در ابتدا با شماره های 09121497420 و 09122176734 تماس بگیرند تا از تمامی قیمت های جدید و به روز آگاه شوند.

مشاوران و کارشناسان لوتوس به شما کمک می کنند تا با آگاهی کافی از نکات اجرایی، بهترین اقدامات را برای نصب پمپ آب انجام دهید تا یک پمپ کاملا استاندارد با بالاترین کیفیت را در اختیار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
تماس با تاسیسات لوتوس