تصفیه فاضلاب چرم

تصفیه فاضلاب چرم به خاطر آلودگی شدیدی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا در فرایند تولید چرم آلاینده های بسیاری وارد آب می شود که همین امر منجر به آلودگی و تخریب محیط زیست به مرور زمان می شود. بنابراین تصفیه فاضلاب چرم امروزه بسیار بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و سعی شده تا از طریق روش های مختلف این اقدام به درستی انجام شود تا بتوان مجدد از همان آب اما به شکل تصفیه شده استفاده نمود.

اما توجه نمایید که امروزه یک سری پکیج برای تصفیه فاضلاب دباغی و چرم سازی در نظر گرفته شده است که  می تواند به نوعی به تصفیه پساب‌های موجود در آب ها کمک کند و فرایند تصفیه آن ها را تسهیل کند. استفاده از این پکیج ها موجب شده تا بتوان اقدام به تصفیه فاضلاب چرم در کوتاه ترین زمان و با صرف مناسب ترین هزینه ها نمود.

اگر می خواهید با تصفیه فاضلاب بهتر و بیشتر آشنا شوید، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی بهترین خدمات را دریافت کنید.

در ابتدا در صورت وجود هرگونه سوال از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 با کارشناسان لوتوس در ارتباط باشید.

تصفیه-فاضلاب-چرم

تصفیه فاضلاب چرم سازی و دباغی

تصفیه فاضلاب چرم سازی و دباغی از این جهت اهمیت دارد که این فاضلاب ها دارای آلاینده های بسیاری هستند و ممکن است مشکلات بسیاری ایجاد کنند در نتیجه تصفیه فاضلاب چرم سازی و دباغی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

تصفیه فاضلاب چرم سازی و دباغی، مجموعه فرآیند‌هایی هستند که پس از حذف جامدات و ذرات موجود در پساب‌ها، آلاینده‌های آن را حذف می‌ کنند. حذف آلاینده‌ها، این امکان را فراهم می‌ کند تا وارد طبیعت شوند و با این اقدام به حفظ محیط زیست نیز توجه بسیاری می شود.

تصفیه پساب چرم

پساب چرم سازی و دباغی، از فلزات سنگین تا رنگ های آلی، روغن ها و چربی ها را  شامل می شود و یکی از کثیف ترین پساب های صنعتی است. در صورتی که پساب دباغی و چرم سازی به درستی تصفیه نشوند، تمامی موجودات زنده، از جمله انسان ها، به بیماری های مختلفی دچار می شوند.

اهمیت تصفیه پساب چرم به قدری زیاد است که موجب شده تا روش های بسیاری برای این اقدام در نظر گرفته شود تا بتوان این اقدام را به راحتی و در کوتاه ترین زمان انجام داد.

مراحل تصفیه فاضلاب چرم

  • تصفیه مکانیکی (ذرات درشت موجود در پساب حذف می شوند)
  • کنترل pH
  • خالص سازی، رسوب گیری و کنترل لجن
  • حذف تمامی فلزات سنگین
  • حذف رنگ های آلی موجود در پساب ها

هزینه تصفیه فاضلاب صنایع چرم سازی

هزینه تصفیه فاضلاب صنایع چرم سازی یکی از مهم ترین مواردی است که افراد به آن توجه می کنند اما همین هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود؛ بنابراین برای آگاهی از هزینه تصفیه فاضلاب صنایع چرم باید به نکات بسیاری توجه نمود. همچنین ناگفته نماند که روش های بسیاری نیز برای تصفیه فاضلاب صنایع چرم سازی وجود دارد که هر کدام هزینه ای متفاوت را در بر می گیرند.

اما برای اینکه بتوانید از برخی اطلاعات و هزینه ها آگاه شوید، می توانید همین حالا از طریق شماره های 09121497420 و 09122176734 اقدام نمایید تا کارشناسان مجرب شما را راهنمایی کنند.

پکیج تصفیه فاضلاب چرم سازی

برای تصفیه فاضلاب چرم سازی از پکیج تصفیه فاضلاب استفاده می شود تا چندین فرآیند به صورت مرحله ای اجرا و از این طریق فاضلاب به کیفیت مطلوب برای استفاده مجدد یا ورود به طبیعت را پیدا کنند. در واقع پکیج تصفیه فاضلاب چرم سازی می تواند به نوعی به تصفیه پساب‌های موجود در آب ها کمک کند و فرایند تصفیه آن ها را تسهیل کند.

در واقع امروزه پکیج تصفیه فاضلاب چرم سازی کمک بسیاری به حفظ محیط زیست کرده است و موجب شده تا فرایند تصفیه فاضلاب با سرعت بیشتری طی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
تماس با تاسیسات لوتوس