آب بندی حوضچه

آب بندی حوضچه بتنی به خاطر اینکه کار محافظت از تاسیسات مهم و استراتژیک را انجام می دهد، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. حوضچه‌ های بتنی، باکس‌ های ساخته‌ شده از بتن هستند که بر اساس کاربرد در ابعاد و ضخامت‌ های مختلف ساخته می‌ شوند.

شرکت لوتوس به همراه نیروهای حرفه ای و مجرب خود، آماده ارائه خدمات در زمینه آب بندی حوضچه بتنی است که می توانید به کمک این مجموعه بهترین خدمات را به صورت فوری دریافت نمایید. در این مجموعه کلیه خدمات به صورت فوری و با مناسب ترین قیمت ها ارائه می شود و از این جهت به عنوان بهترین گزینه شناخته شده است.

در ادامه با خدمات آب بندی حوضچه بهتر و بیشتر آشنا می شوید. اما اگر نیاز به مشاوره تلفنی فوری برای این اقدام دارید، بهتر است که از طریق شماره 09121497420 اقدام نمایید.

آب-بندی-حوضچه

اهمیت آب بندی حوضچه

بتن به دلیل برخورداری از خواص مطلوب و ظرفیت باربری بالا، به عنوان یکی از پرمصرف‌ ترین مصالح در جهان معرفی شده است که در صنایع مختلف به وفور از آن استفاده می شود. در واقع حوضچه‌ های بتنی، باکس‌ هایی بتنی هستند که در ابعاد و ضخامت‌ های مختلف ساخته می‌ شوند.

از این حوضچه‌ ها برای  تقسیم‌ بندی و انتقال خطوط برق و مخابرات، ساخت کانال‌ های ارتباطی و حوضچه‌ ها در تصفیه‌ خانه آب و فاضلاب، کنترل ترافیک، ساخت استخرها و… استفاده می‌ شود. اگرچه حوضچه‌ های بتنی برای ساخت بدنه و محافظت از تاسیسات مهم و استراتژیک به کار می‌ روند اما به تنهایی در برابر رطوبت مقاوم نیستند و عدم توجه به آب‌ بندی اصولی آن‌ ها، می‌ تواند تاسیسات مختلف را با خسارت‌ های سنگین مواجه کند.

مراحل آب بندی حوضچه

اولین کاری که باید انجام دهید تخلیه آب حوضچه است. این امر به شما این امکان را می دهد که به کف حوضچه دسترسی داشته باشید و بتوانید هرگونه زباله یا کثیفی که ممکن است در طول زمان جمع شده باشند را تمیز کنید. پس از خالی شدن آب و تجهیزات، از یک شلنگ و برس شستشو برای تمیز کردن کامل داخل حوضچه استفاده کنید.

قبل از آب بندی حوضچه، باید ابتدا اطمینان حاصل کنید که هیچ آسیب و یا شکافی در دیواره و یا کف حوضچه وجود ندارد. در صورت مشاهده هرگونه آسیب، باید با استفاده از روش های مختلف آن را تعمیر کنید.

پس از تمیز شدن حوضچه و ترمیم هرگونه ترک، نوبت به اعمال غشا می رسد. این ماده علاوه بر ایجاد یک لایه محافظت کننده اضافی، باعث ایجاد سطح صافی برای چسبیدن درزگیر می شود.

پس از خشک شدن غشا، نوبت به مرحله اصلی آب بندی حوضچه، یعنی اعمال ماده آب بندی می رسد. انواع مختلفی از مواد آب بندی حوضچه وجود دارد، بنابراین حتما یکی را انتخاب کنید که با حوضچه شما سازگار باشد.

هنگامی که لایه نهایی آب بندی حوضچه را اعمال کردید، اجازه دهید تا کاملا خشک شود. بسته به نوع ماده انتخابی شما، این امر ممکن است چند روز طول بکشد.

پس از خشک شدن کامل درزگیر، نوبت به پر کردن مجدد حوضچه با آب می رسد. در هنگام پر کردن حوضچه، مطمئن شوید که در آب بندی اعمال شد نشتی وجود ندارد.

هزینه آب بندی حوضچه

هزینه آب بندی حوضچه بتنی یکی از مهم ترین مواردی است که متقاضیان بسیار به آن توجه می کنند اما این هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که تعمیرکار یا پیمانکار، با بررسی کامل و دقیق، هزینه های نهایی را اعلام می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید همین حالا از طریق شماره 09121497420 اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
تماس با تاسیسات لوتوس